Support

Vi på Teknikhuset trivs som allra bäst när vi får etablera långsiktiga och nära relationer med dig som kund.

Det brukar helt enkelt bli bättre resultat när vi får lära känna varandra och bygga upp ett ömsesidigt förtroende.

För att inte tala om hur mycket trevligare det blir att arbeta tillsammans. En del i det långsiktiga arbetet är det support- och förvaltningsuppdrag som många av våra kunder väljer att använda. Uppdraget utformas utifrån vad du tycker dig behöva.

Det kan handla om både telefon- och mailsupport, SLA:er och direktkontakt med den utvecklare hos oss som kan din verksamhet bäst. Dessutom kan du få tillgång till testmiljöer om du behöver. Berätta bara hur du vill att vår support och förvaltning ska vara utformad, så ser vi till att du får rätt upplägg. 

Vi kan även hjälpa och stötta dig med stöd vid upphandling av såväl mjuk- som hårdvara. 

Vill du veta mer?

Kontakta Projektledare, AnnaMaria Lundin på 070-324 14 25.

Eller maila till annamaria.lundin@teknikhuset.se